Dingęs bagažas
Autorius: | Mykola Ridnyi (g. 1985) |
Mykola Ridnyi (Charkovas, Ukraina, gim. 1985) gyvena ir dirba Kijeve. M. Ridnyi – menininkas, filmų kūrėjas ir kuratorius. Menininko darbai apima daugybę medijų nuo ankstyvųjų kolektyvinių akcijų viešosiose erdvėse, iki įvairių įvietintų instaliacijų, skulptūrų, fotografijos ir judančių vaizdų, kuriuos galima dažnai sutikti šiandieninėje jo praktikoje. Savo paskutiniuose filmuose jis eksperimentuoja su netiesiniu montažu, dokumentikos ir meninės kūrybos koliažais. Jo darbuose atsiskleidžiančios socialinės ir politinės realybės refleksijos išryškina kontrastą tarp asmeninių istorijų tvarumo ir gebėjimo išlikti bei kolektyvinių istorijų.
2008 m. jis baigė Nacionalinę dizaino ir menų akademiją Charkove. 2005 m. tapo vienu iš SOSka grupės – Charkove veikiančio meno kolektyvo – įkūrėjų. Nuo 2005 m. iki 2012 m. jis kuravo SOSka galeriją-laboratoriją – menininkų koordinuojamą erdvę Charkove. Nuo 2017 m. Ridnyi ir vienas iš „Prostory“ – internetinio žurnalo apie vizualų meną, literatūrą ir visuomenę, redaktorių. Jo darbai rodyti parodose ir kino festivaliuose, įskaitant „Transmediale“ centre Berlyne (2019), 35-ajame Kaselio dokumentinių filmų festivalyje (2018) „The Image of War“ Bonniers konsthall meno galerijoje Stokholme (2017), „Photography Today: Distant Realities“, Pinakotek der Moderne Miunchene (2016), „All the World’s Futures“, 56-ojoje Venecijos šiuolaikinio meno bienalėje (2015), „The School of Kyiv“ – Kijevo bienalėje (2015) ir kt. Mykola Ridnyi darbai saugomi privačiose kolekcijose Pinakothek der Moderne Miunchene, Neuer Berliner Kunstverein, Varšuvos šiuolaikinio meno muziejuje, Ludwig muziejuje Budapešte, V-A-C fonde Maskvoje ir kt.
Mykola Ridnyi (Charkovas, Ukraina, gim. 1985) gyvena ir dirba Kijeve. M. Ridnyi – menininkas, filmų kūrėjas ir kuratorius. Menininko darbai apima daugybę medijų nuo ankstyvųjų kolektyvinių akcijų viešosiose erdvėse, iki įvairių įvietintų instaliacijų, skulptūrų, fotografijos ir judančių vaizdų, kuriuos galima dažnai sutikti šiandieninėje jo praktikoje. Savo paskutiniuose filmuose jis eksperimentuoja su netiesiniu montažu, dokumentikos ir meninės kūrybos koliažais. Jo darbuose atsiskleidžiančios socialinės ir politinės realybės refleksijos išryškina kontrastą tarp asmeninių istorijų tvarumo ir gebėjimo išlikti bei kolektyvinių istorijų.
2008 m. jis baigė Nacionalinę dizaino ir menų akademiją Charkove. 2005 m. tapo vienu iš SOSka grupės – Charkove veikiančio meno kolektyvo – įkūrėjų. Nuo 2005 m. iki 2012 m. jis kuravo SOSka galeriją-laboratoriją – menininkų koordinuojamą erdvę Charkove. Nuo 2017 m. Ridnyi ir vienas iš „Prostory“ – internetinio žurnalo apie vizualų meną, literatūrą ir visuomenę, redaktorių. Jo darbai rodyti parodose ir kino festivaliuose, įskaitant „Transmediale“ centre Berlyne (2019), 35-ajame Kaselio dokumentinių filmų festivalyje (2018) „The Image of War“ Bonniers konsthall meno galerijoje Stokholme (2017), „Photography Today: Distant Realities“, Pinakotek der Moderne Miunchene (2016), „All the World’s Futures“, 56-ojoje Venecijos šiuolaikinio meno bienalėje (2015), „The School of Kyiv“ – Kijevo bienalėje (2015) ir kt. Mykola Ridnyi darbai saugomi privačiose kolekcijose Pinakothek der Moderne Miunchene, Neuer Berliner Kunstverein, Varšuvos šiuolaikinio meno muziejuje, Ludwig muziejuje Budapešte, V-A-C fonde Maskvoje ir kt.