Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su "Tartle" slapukų politika. Daugiau informacijos

Daržo baidyklė

Autorius: Algimantas Kuras (g. 1940)

Tapytojas ir pedagogas. Gimė 1940 m. sausio 8 d. Šakiuose. 1960–1966 m. studijavo tapybą Lietuvos valstybiniame dailės institute, baigęs pradėjo dalyvauti parodose. Nuo 1967 m. dirbo Lietuvos dailės muziejuje, Dailės parodų rūmuose. 1994–2004 m. dėstė tapybą Vilniaus dailės akademijoje, 2002–2004 m. buvo Tapybos katedros vedėjas. Nuo 1974 m. – Lietuvos dailininkų sąjungos narys, priklauso grupei „24“. Su kolegomis K. Dereškevičiumi, A. Šalteniu ir A. Švėgžda protestavo prieš koloristinę lietuvių tapybos mokyklą, tęsiančią arsininkų tradicijas, nors ir neslėpė palankumo V. Vizgirdai ir A. Samuoliui.
A. Kuras siekė tapybos minimalizmo, ieškodamas paprastų kasdieniškų motyvų, minimalaus kolorito, išmestų panaudotų nereikalingų daiktų – dažniausiai surūdijusių technikos objektų, kuriuos pateikdavo stambiu planu gamtos fone, o jie atrodydavo kaip aplinkai svetimi prabėgusio laiko simboliai. Iš pradžių sarkastiškai ironizuodavo, vėliau žaidė impulsyvia gesto tapyba, dramatiška ekspresionistine raiška, tamsiomis, į juodą peraugančiomis spalvomis. Surengė personalinių parodų Vilniuje, dalyvavo grupinėse lietuvių dailės parodose Vilniuje, Kaune, Maskvoje, Geteborge, Tbilisyje, Rygoje. 2003 m. A. Kuras tapo Lietuvos nacionalinės kultūros ir meno premijos laureatu.

Šaltinis: Valiunas Ellex (iki 2015 m. – LAWIN) meno albumas: PEIZAŽO ERDVĖ II (2013). Sudarytoja ir tekstų autorė Nijolė Tumėnienė.

Tapytojas ir pedagogas. Gimė 1940 m. sausio 8 d. Šakiuose. 1960–1966 m. studijavo tapybą Lietuvos valstybiniame dailės institute, baigęs pradėjo dalyvauti parodose. Nuo 1967 m. dirbo Lietuvos dailės muziejuje, Dailės parodų rūmuose. 1994–2004 m. dėstė tapybą Vilniaus dailės akademijoje, 2002–2004 m. buvo Tapybos katedros vedėjas. Nuo 1974 m. – Lietuvos dailininkų sąjungos narys, priklauso grupei „24“. Su kolegomis K. Dereškevičiumi, A. Šalteniu ir A. Švėgžda protestavo prieš koloristinę lietuvių tapybos mokyklą, tęsiančią arsininkų tradicijas, nors ir neslėpė palankumo V. Vizgirdai ir A. Samuoliui.
A. Kuras siekė tapybos minimalizmo, ieškodamas paprastų kasdieniškų motyvų, minimalaus kolorito, išmestų panaudotų nereikalingų daiktų – dažniausiai surūdijusių technikos objektų, kuriuos pateikdavo stambiu planu gamtos fone, o jie atrodydavo kaip aplinkai svetimi prabėgusio laiko simboliai. Iš pradžių sarkastiškai ironizuodavo, vėliau žaidė impulsyvia gesto tapyba, dramatiška ekspresionistine raiška, tamsiomis, į juodą peraugančiomis spalvomis. Surengė personalinių parodų Vilniuje, dalyvavo grupinėse lietuvių dailės parodose Vilniuje, Kaune, Maskvoje, Geteborge, Tbilisyje, Rygoje. 2003 m. A. Kuras tapo Lietuvos nacionalinės kultūros ir meno premijos laureatu.

Šaltinis: Valiunas Ellex (iki 2015 m. – LAWIN) meno albumas: PEIZAŽO ERDVĖ II (2013). Sudarytoja ir tekstų autorė Nijolė Tumėnienė.